W ostatniej części cyklu „Nawigacja po nadzorze pedagogicznym – po co nam ewaluacja wewnętrzna?” Lidia Kłoczko omawia bardzo ważny etap ewaluacji, którym jest zbieranie i analiza danych. Od tego, jak podejdziemy do tych czynności, zależy wynik całego badania, a także wnioski stwierdzające stan w przedmiocie ewaluacji oraz rekomendacje służące rozwojowi szkoły lub placówki. Praktyka pokazuje, że oprócz badań przeprowadzonych rzetelnie, są rozliczne odmiany ewaluacji pozornej. Jakież to? Dowiemy się, czytając zamykający cykl artykuł.
Lidia Kłoczko – Nawigacja po nadzorze pedagogicznym – po co nam ewaluacja wewnętrzna? część III
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
ZDALNA EDUKACJA
OFERTA FORM DOSKONALENIA
plik do pobrania
CENne Wiadomości
DORADZTWO METODYCZNE
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












