DOSKONALENIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI W SZKOŁACH / PRZEDSZKOLACH / PLACÓWKACH

Zgodnie z naszym systemem zapewniania jakości odpowiadamy na Państwa potrzeby i w II półroczu roku szkolnego 2019/2020 proponujemy następującą tematykę doskonalenia zawodowego nauczycieli na terenie szkoły/przedszkola.

Prosimy o pobranie formularza i przesłanie wypełnionego e-mailem lub pocztą tradycyjną na adres Centrum – formularz do pobrania

TEMATYKA DOSKONALENIA:

Jan Bielecki
  • Szkoła dialogu, czyli o komunikacji we współczesnej szkole – 3 godz.
  • Techniki wspierające uczenie się – 3 godz.
  • Mediacje szkolne i rówieśnicze – 3 godz.

Justyna Bober
  • Jak nauczyć uczniów odpowiedzialności za proces uczenia się, zaangażować i zmotywować do pracy – 3 godz.
  • Odwrócona klasa, czyli zmiana roli nauczyciela – 3 godz.
  • Smartfon w rękach nauczyciela i ucznia – jak wykorzystać dostępne technologie w edukacji – 3 godz.
  • Cieszmy się z błędów – zmiana nastawienia ucznia i nauczyciela do popełniania błędów – błędy jako ważna część procesu uczenia się – 3 godz.
  • Przygotować do egzaminów, czy nauczyć uczenia się – 3 godz.
  • Escape room jako projekt międzyprzedmiotowy – 3 godz.

Dorota Hołownia-Dudek
  • Uczeń w działaniu – kompetencje kluczowe – 4 godz.
  • Moc jest w nas – z prądem i pod prąd! Motywacja w szkolnej ławce – 4 godz.
  • Czy przyjaźń z błędem jest możliwa. Dajmy miejsce porażkom i błędom w szkole – 4 godz.

Lidia Kłoczko
  • Ewaluacja wewnętrzna w szkole/placówce oświatowej – projekt, narzędzia, analiza danych, raport – 4 godz.
  • Motywowanie uczniów do nauki – wykorzystanie strategii odwróconej lekcji i metod pracy grupowej – 4 godz.

Dorota Koncewicz
  • Od etosu przez autorytet do wypalenia zawodowego nauczyciela – 3 godz.
  • Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole ogólnodostępnej – 3 godz.
  • Współpraca z rodzicami na rzecz rozwoju dziecka – 3 godz.

Jolanta Kubrak
  • Jak wygląda lekarstwo na geniusz? Fakty i mity dotyczące mózgu oraz praktyczne narzędzia zwiększające efektywność uczenia się i nauczania – 3 godz.
  • Kreatywnie rozwijamy kreatywność uczniów – 3 godz.
  • Na co zwrócić uwagę przygotowując, prowadząc i omawiając lekcję otwartą – 3 godz.
  • Projekt edukacyjny w szkole podstawowej jako narzędzie kształtowania kompetencji kluczowych uczniów – 3 godz.
  • Sposób na czytanie – działania uczniów oparte o literaturę dla dzieci i młodzieży. W ramach szkolenia proponuję 30-minutową prelekcję dla rodziców nt. wpływu czytania z dzieckiem na jego rozwój osobowy i intelektualny – 3 godz.

Andrzej Matusiewicz
  • Regulamin rady pedagogicznej i co z niego wynika dla nauczyciela – 2 godz.
  • Innowacje w szkole a ocena pracy nauczycieli – 2 godz.

Barbara Radziszewska
  • Ewaluacja własnej pracy pedagogicznej – 3 godz.
  • Awans zawodowy nauczycieli – 3 godz.

Jarosław Cezary Słabiński
  • Jak wychowywać do wartości i kształtować postawy obywatelskie i patriotyczne – 2 godz.
  • Aplikacje w Internecie ułatwiające utrwalanie wiedzy i sprawdzanie efektów kształcenia – 3 godz.
  • Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów – jak wykorzystywać smartfon i tablet na lekcji – 2 godz.
  • Organizacja wycieczek szkolnych – 2 godz.
  • Organizacja wycieczek szkolnych – 2 godz.
  • Sposoby zapobiegania cyberprzemocy – 2 godz.

Joanna Stabińska
  • Jak rozmawiać z „trudnym” rodzicem – 2 godz.
  • Dziecko ze spektrum autyzmu w szkole – specyfika funkcjonowania, metody pracy – 2 godz.

Andrzej Staszczyk
  • Budowa i realizacja Wewnątrzszkolnego Systemu Doradztwa Zawodowego – 4 godz.
  • Fonoholizm, czyli „na smyczy telefonu” – 2 godz.
  • Szkolny system zapobiegania i reagowania na skutki cyberprzemocy – 3 godz.
  • Działania zapewniające bezpieczeństwo uczniom – 2 godz.
  • #RODO w edukacji. Cyberprzemoc i ochrona danych osobowych – szkolenie z lekcją otwartą – 3 godz.

Grzegorz Wilczyński
  • Edukacja przez szachy – podstawy gry dla początkujących – 5 godz.

EDUKATORZY CENTRUM EDUKACJI NAUCZYCIELI W SUWAŁKACH

Ładowanie…