DOSKONALENIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI W SZKOŁACH / PRZEDSZKOLACH

Zgodnie z naszym systemem zapewniania jakości odpowiadamy na Państwa potrzeby i w I półroczu roku szkolnego 2021/2022 proponujemy następującą tematykę doskonalenia zawodowego nauczycieli na terenie szkoły/przedszkola.

Prosimy o pobranie formularza i przesłanie wypełnionego e-mailem lub pocztą tradycyjną na adres Centrum – formularz do pobrania

TEMATYKA DOSKONALENIA:

Jan Bielecki
  • ABC kreatywności – 3 godz.
  • Pamięć i mnemotechniki. Sposoby uczenia się – 3 godz.
  • Mediacje szkolne i rówieśnicze – 3 godz.
  • Sztuka skutecznego porozumiewania się – 3 godz.

Justyna Bober
  • MS Teams dla ucznia i nauczyciela – 3 godz.
  • Nauczanie hybrydowe – jak połączyć lekcje w klasie z lekcjami zdalnymi – 3 godz.
  • Odwrócona klasa jako model nauczania online i offline – 3 godz.
  • Zadawanie prac domowych, ocenianie i informacja zwrotna. Praca z MS Teams lub Google Classroom – 3 godz.
  • Czego możemy nauczyć się na błędach – 3 godz.

Joanna Kalejta
  • Współpraca z pracodawcami a rola doradcy zawodowego – 3 godz.
  • Fundusze europejskie dla szkół – 3 godz.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku szkoły/placówki w środowisku – 3 godz.

dr Dorota Koncewicz
  • Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze – 2 godz.
  • Praca z uczniem po powrocie do szkoły – 2 godz.
  • Uzależnienia w szkole – 3 godz.
  • Współpraca z rodzicami – 2 godz.
  • Rozwój osobisty nauczyciela – 2 godz.

Jolanta Kubrak
  • Proste sposoby na zwiększenie efektywności uczenia się – 3 godz.
  • Sposób na czytanie – działania uczniów oparte o literaturę dla dzieci i młodzieży. W ramach szkolenia 30-minutowa prelekcja dla rodziców nt. wpływu czytania z dzieckiem na jego rozwój osobowy i intelektualny – 3 godz.

Andrzej Matusiewicz
  • Regulamin rady pedagogicznej i co z niego wynika dla nauczyciela – 2 godz.
  • Innowacje w szkole a ocena pracy nauczycieli – 2 godz.
  • Uczeń migrujący w szkole i klasie – 2 godz.

Jarosław Cezary Słabiński
  • Jak kształtować właściwe postawy – 2 godz.
  • Organizacja wycieczek szkolnych – 2 godz.
  • Aplikacje w Internecie do wykorzystania na lekcji podczas edukacji zdalnej – 3 godz.
  • Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów – jak wykorzystywać smartfon i tablet na lekcji – 3 godz.
  • Sposoby zapobiegania cyberprzemocy – 2 godz.

Joanna Stabińska
  • Diagnoza potrzeb uczniów po powrocie do szkół jako punkt wyjścia do opracowania programu wychowawczo-profilaktycznego – 2 godz.
  • Reintegracja klasy – propozycja zajęć wychowawcy z uczniami – 2 godz.
  • Organizowanie i dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej – 2 godz.

Andrzej Staszczyk
  • Budowa i realizacja Wewnątrzszkolnego Systemu Doradztwa Zawodowego – 4 godz.
  • Wykorzystanie platformy Moodle do podnoszenia jakości kształcenia zawodowego – 10 godz.
  • Przygotowanie testów na platformie Moodle – 5 godz.
  • Wspieranie nauczycieli szkół branżowych. Rozwijanie kreatywności i postaw proinnowacyjnych uczniów w szkole – 5 godz.
  • Fonoholizm, czyli „na smyczy telefonu” – 2 godz.
  • Szkolny system zapobiegania i reagowania na skutki cyberprzemocy – 4 godz.
  • Działania zapewniające bezpieczeństwo uczniom – 2 godz.
  • Warto rozmawiać z dziećmi i młodzieżą na temat cyberprzemocy – 2 godz.
  • Bezpieczeństwo w Internecie i ochrona danych osobowych (szkolenie i lekcja otwarta) – 3 godz.
  • Obsługa i wykorzystanie tablicy i monitora interaktywnego – 15 godz.

EDUKATORZY CENTRUM EDUKACJI NAUCZYCIELI W SUWAŁKACH

Ładowanie…