Czy marketing w placówce oświatowej jest niezbędny? – odpowiedź na pytanie, które postawiła w tytule swego artykułu dr Joanna Kalejta, nie jest trudna, zwłaszcza w sytuacji trudności z naborem uczniów do szkół ponadpodstawowych. Co składa się na szkolne działania marketingowe dowiemy się, czytając artykuł. Zapraszamy do jego lektury oraz do udziału w targach edukacyjnych, o których także tu przeczytamy.
Joanna Kalejta – Czy marketing w placówce oświatowej jest niezbędny?
CENne Wiadomości
PROJEKT KPO
PROJEKT PROGRAMU ERASMUS+
Metody doskonalenia pracy nauczycieli
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ