W rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej czytamy, że szkolna pomoc psychologiczna polega m.in. na „rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych ucznia”. Ale czy działaniami tymi mają być objęci tylko uczniowie posiadający orzeczenie lub opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, czy może wszyscy nasi podopieczni? Do refleksji nad tym zagadnieniem zachęca dr Dorota Koncewicz, proponując jednocześnie proste narzędzie uwzględniające podstawowe obszary funkcjonowania dziecka i charakteryzując dwa bardzo istotne obszary jego rozwoju. Zapraszamy do lektury artykułu „O potrzebach rozwojowych ucznia z refleksją”.
Dorota Koncewicz – O potrzebach rozwojowych ucznia z refleksją

w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania PUBLIKACJA - W szkole i na boisku - KS Wigry plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ











