[…] zagrożenie koronawirusem przeniosło nas, jak w filmie science fiction, w nową rzeczywistość szkolną, w której to my, nauczyciele, Cyfrowi Imigranci, jesteśmy gośćmi w środowisku naszych uczniów, Cyfrowych Tubylców – pisze Dorota Hołownia-Dudek w artykule, w którym stawia pytanie o to, jak dostosować edukację do potrzeb i wyzwań rzeczywistości, i podaje możliwe odpowiedzi. Podkreśla, że w szkole niezwykle ważne są relacje oraz to, że sytuacja, którą przeżywamy, bardziej niż zwykle uświadamia nam wagę zadania szkoły, jakim jest „wprowadzenie dziecka w świat wiedzy, przygotowanie do wykonywania obowiązków ucznia oraz wdrażanie do samorozwoju”. Zachęcamy do lektury tego ważnego artykułu.
Dorota Hołownia-Dudek – Eduakcja – edukacja
CENne Wiadomości
PROJEKT KPO
PROJEKT PROGRAMU ERASMUS+
Metody doskonalenia pracy nauczycieli
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ