Co zyskają uczniowie, gdy ich nauczyciele zawodu pozyskają środki na zagraniczną mobilność edukacyjną? Przede wszystkim możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego na europejskich rynkach pracy, ale także doskonalenia kompetencji społecznych i umiejętności językowych. Dr Joanna Kalejta w swoim kolejnym artykule prezentującym korzyści wynikające z aplikowania do edukacyjnych funduszy unijnych zachęca tym razem do opracowania projektów dotyczących właśnie mobilności zagranicznej. Wnioski o ich dofinansowanie można składać do 20 lutego 2024 roku. Zachęcamy do lektury artykułu oraz pozyskiwania środków na projektowane ciekawych działań edukacyjnych.
Joanna Kalejta – Dobre praktyki związane z mobilnością uczniów i nauczycieli na przykładzie projektów z programu Erasmus+ realizowanych w ramach FERS
CENne Wiadomości
PROJEKT KPO
PROJEKT PROGRAMU ERASMUS+
Metody doskonalenia pracy nauczycieli
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ