13 października w Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach nauczyciele mieli szansę edukacyjnie się rozerwać, testując gry planszowe i karciane przygotowane w ramach innowacji pedagogicznej „Grać czy nie grać”. Wśród tych gier znalazły się Karty metaforyczne, Szczęśliwe rodzinki, Idź na ryby i Popcorn, a także gry wykorzystujące szablony w Genial.ly czy prezentacji Google. Okazuje się, że można je wykorzystać przy powtórzeniach materiału, ćwiczeniu umiejętności czytania i układania zdań i opowieści, a także ćwiczeniach koncentracji, logicznego myślenia i rozumowania matematycznego.
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych na naszej stronie internetowej i dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies możecie Państwo kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż akceptujecie Państwo stosowanie plików cookies.AkceptujęPolityka cookies