„Znaleźć własny styl i środek wyrazu”. Co oznacza ten postulat w odniesieniu do pracy nauczyciela? Znamy różne koncepcje pedagogiczne, z których on może wynikać, nie bez znaczenia jest także osobowość nauczyciela. W prezentowanym artykule Dorota Hołownia-Dudek dzieli się doświadczeniem i dobrymi praktykami stosowania oceniania kształtującego w nauczaniu języka angielskiego, a dokładniej jednego z elementów tej strategii – oceny koleżeńskiej, ukazując wymierne i niewymierne korzyści, jakie przynosi ona zarówno uczniom, jak i nauczycielowi. Mamy nadzieję, że lektura tego artykułu stanie się dla Państwa ważną inspiracją.
Dorota Hołownia-Dudek – Znaleźć własny styl i środek wyrazu

w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania PUBLIKACJA - W szkole i na boisku - KS Wigry plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ











