DOSKONALENIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI W SZKOŁACH / PRZEDSZKOLACH

Zgodnie z naszym systemem zapewniania jakości odpowiadamy na Państwa potrzeby.
W I półroczu roku szkolnego 2024/2025 proponujemy następującą tematykę doskonalenia zawodowego nauczycieli na terenie szkoły/przedszkola.

Prosimy o pobranie formularza i przesłanie wypełnionego e-mailem lub pocztą tradycyjną na adres Centrum – formularz do pobrania

TEMATYKA DOSKONALENIA:

Jan Bielecki
  • Metody rozwiązywania sytuacji konfliktowych w szkole – 3 godz.
  • Mediacje szkolne i rówieśnicze – 3 godz.
  • Jak zaangażować uczniów w naukę i zbudować dobry klimat w szkole? – 3 godz.
  • Kompetencje kluczowe – jak je rozwijać w połączeniu z podstawą programową? – 3 godz.
  • Jak rozwijać własne umiejętności wychowawcze? – 3 godz.
  • Uczeń – rodzic – nauczyciel. O ocenianiu z różnych perspektyw – 3 godz.

Justyna Bober
  • Canva dla szkół (konto zintegrowane z ZPE) – 3 godz.
  • Jak uczyć efektywnie bez zadawania prac domowych? – 3 godz.
  • Sztuczna inteligencja w rękach nauczyciela i ucznia – 3 godz.
  • Jak wychowywać i uczyć bez kija i marchewki? – pozytywne podejście do dyscypliny – 3 godz.

Justyna Bober , Anna Peza
  • Akcja integracja – gry i zabawy jako sposób na angażowanie się i efektywną naukę – 3 godz.

Justyna Bober , Joanna Stabińska
  • Praca ze zróżnicowanym zespołem uczniowskim – 3 godz.

Grzegorz Kalejta
  • Sztuczna inteligencja bez tajemnic – 3 godz.

dr Joanna Kalejta
  • Fundusze europejskie dla szkół – 3 godz.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku szkoły w regionie – 3 godz.

dr Dorota Koncewicz
  • Praca z uczniem ze SPE – 2 godz.
  • Planowanie i realizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole – 2 godz.
  • Wybrane obszary współpracy z rodzicami – 2 godz.
  • Wybrane aspekty zdrowia psychicznego uczniów i nauczycieli – 2 godz.

Jolanta Kubrak
  • Sposób na czytanie – działania uczniów oparte o literaturę dla dzieci i młodzieży. W ramach szkolenia 30-minutowa prelekcja dla rodziców nt. wpływu czytania z dzieckiem na jego rozwój osobowy i intelektualny – 3 godz.
  • Egzamin ósmoklasisty 2023. Dlaczego analiza jego wyników potrzebna jest wszystkim nauczycielom? – 2 godz.
  • Nauka myślenia krytycznego na lekcjach różnych przedmiotów – 3 godz.

Danuta Moroz , Andrzej Staszczyk
  • Obsługa i wykorzystanie tablicy i monitora interaktywnego – 10 godz.

Anna Peza
  • Po prostu mów mi Polski – wyzwania w pracy w międzykulturowej klasie i nie tylko – 3 godz.
  • Dziecko stwarzające problemy, czyli dziecko z problemami – od dobrej komunikacji i właściwych relacji do wspólnego sukcesu – 3 godz.

Anna Peza , Joanna Stabińska
  • Gdzie kucharek sześć, tam nie ma rozmowy – integracja z sukcesem w zespole nauczycielskim – 3 godz.

dr Ida Rusanowska
  • Jak pracować z dzieckiem z pokolenia I-Gen. Teoria i praktyczne wskazówki – 3 godz.
  • Ćwiczenia komunikacyjne dla dzieci i nastolatków. Lekcja wychowawcza z klockami lego i nie tylko – 3 godz.
  • Wykorzystanie elementów TUS do poprawy komunikacji z dziećmi niedostosowanymi społecznie – 3 godz.

dr Jarosław Schabieński
  • Wychowanie w oparciu o upamiętnienia patriotyczne w okolicy szkoły – 3 godz.
  • Rodzice w szkole – 3 godz.
  • Innowacje w szkole – 3 godz.
  • Ocenianie kształtujące – 3 godz.

Jarosław Cezary Słabiński
  • Jak bezpiecznie zorganizować wycieczkę szkolną – 2 godz.
  • Jak wykorzystywać smartfon i tablet na lekcji – rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów – 3 godz.

Jarosław Cezary Słabiński , Jadwiga Krzyżewska
  • Przygotowania na wypadek sytuacji kryzysowej – zacznijmy od siebie – 3 godz.

Joanna Stabińska
  • Każdy uczeń inny, a podstawa taka sama – o dostosowaniach – 2 godz.

Andrzej Staszczyk
  • Działania zapewniające bezpieczeństwo uczniom – 2 godz.
  • Fonoholizm, czyli „na smyczy telefonu” – 3 godz.
  • Szkolny system zapobiegania i reagowania na skutki cyberprzemocy – 4 godz.
  • Warto rozmawiać z dziećmi i młodzieżą na temat cyberprzemocy – 2 godz.
  • Hejt w szkole – 2 godz.
  • Jak drukować na drukarce 3D? – 4 godz.
  • Budowa i realizacja Wewnątrzszkolnego Systemu Doradztwa Zawodowego – 4 godz.
  • Programowanie robotów edukacyjnych – 3-8 godz.
  • Wykorzystanie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej w budowaniu zasobów do prowadzenia zajęć – 4 godz.
  • Korzystanie przez nauczycieli z narzędzi i materiałów dostępnych w sieci w szczególności opartych na sztucznej inteligencji – 2 godz.

EDUKATORZY CENTRUM EDUKACJI NAUCZYCIELI W SUWAŁKACH

Ładowanie…