Wykorzystanie w edukacji czytelniczej dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych nie tylko technologii informacyjno-komunikacyjnych, ale także elementów kodowania, to kolejna propozycja atrakcyjnych zajęć, przygotowana przez Katarzynę Romanowską. Najmłodsi uczniowie ćwiczą swobodne wypowiadanie się oraz planowanie i rozwiązywanie zadań we współpracy z innymi. Towarzyszy im, oprócz pewnego znanego kota, tekst piosenki przypominający kim jest przyjaciel. Zapraszamy do wykorzystania w pracy z dziećmi tej ciekawej dydaktycznie i wartościowej wychowawczo propozycji.
Katarzyna Romanowska – Scenariusz zajęć – Znajdź drogę do zamku – zajęcia z elementami kodowania
CENne Wiadomości
INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA
plik do pobrania
Wakelet Biblioteki Pedagogicznej
ZASOBY EDUKACJI ONLINE
DORADZTWO METODYCZNE
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












