„Nie potrafi się zachować, a ja mam poświęcać swój czas kosztem naprawdę potrzebujących?”. Na to pytanie, dotyczące ucznia z niedostosowaniem społecznym, odpowiedź brzmi: tak, bo ten uczeń należy do tych „naprawdę potrzebujących”. Jak organizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną dla uczniów niedostosowanych społecznie oraz dla uczniów zagrożonych takim niedostosowaniem radzi Joanna Stabińska w czwartej części cyklu Nie taka pomoc straszna. Zapraszamy do lektury.
Joanna Stabińska – Nie taka pomoc straszna – cz. 4
CENne Wiadomości
OFERTA FORM DOSKONALENIA
plik do pobrania
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
ZDALNA EDUKACJA
DORADZTWO METODYCZNE
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












