Czy uczniowie lubią mechanicznie „zakuwać” nowe słówka z języka obcego? Raczej nie i nie ma takiej potrzeby. O wiele ciekawsza jest ich nauka, jeśli wiąże się z ciekawą sytuacją, działa na wyobraźnię i emocje. Przykład takiego atrakcyjnego nauczania nowego słownictwa, z wykorzystaniem dzieła malarza impresjonisty, przygotowała Grażyna Bogdanowicz. Prezentowana propozycja lekcji utrwalającej poznane wcześniej słowa i wprowadzającej nowe adresowana jest do nauczycieli języków obcych, bo choć przykład wywodzi się z lekcji języka francuskiego, nauczyciel każdego innego nauczanego języka może scenariusz dostosować do własnych potrzeb. Zachęcamy do zainspirowania się i skorzystania.
Grażyna Bogdanowicz – Scenariusz lekcji języka francuskiego utrwalającej słownictwo uczniów klas I–II szkoły ponadpodstawowej
CENne Wiadomości
PROJEKT KPO
PROJEKT PROGRAMU ERASMUS+
Metody doskonalenia pracy nauczycieli
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ