Respondentami w szkolnej ewaluacji wewnętrznej są uczniowie, także ci najmłodsi, a w przedszkolach – kilkuletni podopieczni tych placówek. W jaki sposób zdobyć odpowiedzi na poważne pytania badawcze od tych grup? Dostosowanymi do ich wieku metodami i technikami ewaluacyjnymi. Metody inne niż ankieta, wywiad i obserwacja można także zastosować pozyskując potrzebne informacje od rodziców i nauczycieli. Tradycyjne i rzadziej stosowane metody i techniki ewaluacyjne prezentuje Lidia Kłoczko w II części „Nawigacji po nadzorze pedagogicznym”. Zachęcamy do lektury artykułu i stosowania tych metod w wewnętrznym badaniu ewaluacyjnym.
Lidia Kłoczko – Nawigacja po nadzorze pedagogicznym – po co nam ewaluacja wewnętrzna? część II
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
ZDALNA EDUKACJA
OFERTA FORM DOSKONALENIA
plik do pobrania
CENne Wiadomości
DORADZTWO METODYCZNE
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












