„W każdej apteczce pierwszej pomocy powinno być poczucie humoru” powiedziała kiedyś Urszula Dudziak i miała wiele racji. Humor jest plasterkiem na nieduże zadrapania psychiczne, pomaga funkcjonować w grupie i w zgodzie ze sobą. Warto wykorzystywać go więc także w sytuacjach z definicji poważnych, by je trochę „ocieplić”. Przykładem takiego podejścia może być lekcja szkolna, podczas której humor nie tylko przynosi radość, ale także motywuje do pracy. Na lekcji języka obcego pozwala ponadto poznawać jego „żywą” stronę, co pokazuje Grażyna Bogdanowicz w zamieszczonej propozycji zajęć. Zapraszamy do pełnej humoru lektury i wykorzystania pomysłu w pracy z uczniami.
Grażyna Bogdanowicz – Anegdota w nauczaniu języka francuskiego – propozycja zajęć
CENne Wiadomości
PROJEKT KPO
PROJEKT PROGRAMU ERASMUS+
Metody doskonalenia pracy nauczycieli
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ