Dorota Koncewicz – Opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej w szkole i co dalej…

„Praktyka pokazuje, że szkoły najbardziej skupiają się nad organizacją kształcenia specjalnego i pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego. »Giną« czasem uczniowie posiadający opinie z poradni psychologiczno-pedagogicznej” – stwierdza dr Dorota Koncewicz we wstępie artykułu Opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej w szkole i co dalej… Na owo co dalej… oczywiście odpowiada. Zachęcamy do zapoznania się z tym przydatnym opracowaniem.

Dorota Koncewicz nauczyciel konsultant w Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach; doktor nauk o zdrowiu na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku, pedagog specjalny, surdopedagog, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, socjoterapeuta, edukator i tłumacz języka migowego. Wspiera nauczycieli w ich pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz profesjonalnej współpracy z rodziną.
dr Dorota Koncewicz Opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej w szkole i co dalej…

Pobierz artykuł