Kto w szkole jest „człowiekiem do zadań specjalnych”? Od lipca i sierpnia tego roku można tak określić pedagoga specjalnego. Jakie wymagania musi on spełnić, jakimi cechami powinien się odznaczać oraz jakie zadania zostały przed nim postawione wyjaśnia w swoim artykule dr Dorota Koncewicz. Autorka, podkreślając etyczny wymiar pracy tego pedagoga, analizuje aktualne akty prawne regulujące jego funkcjonowanie w szkole i – co oczywiste – zachęca do współpracy z nim innych nauczycieli. Do refleksyjnej lektury zamieszczonego artykułu zachęcamy zatem wszystkich nauczycieli pracujących z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Dorota Koncewicz – Pedagog specjalny – człowiek do zadań „specjalnych” w szkole
CENne Wiadomości
OFERTA FORM DOSKONALENIA
plik do pobrania
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
ZDALNA EDUKACJA
DORADZTWO METODYCZNE
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












