„Od 1 września 2017 roku innowacyjność stała się integralnym elementem działalności szkoły/placówki i została wpisana do ustawy. Tak więc szkoła/placówka prowadzi działalność dydaktyczną, wychowawczą, opiekuńczą i innowacyjną” – pisze Andrzej Matusiewicz, a następnie przedstawia kolejne działania nauczyciela prowadzące do opracowania i wdrożenia innowacji. Określa też, jakie kroki, związane z działalnością innowacyjną, należy podjąć w szkole lub placówce. Zachęcamy do zapoznania się z tym swoistym „przewodnikiem” zarówno dyrektorów szkół i placówek, jak też nauczycieli opracowujących innowacje.
Andrzej Matusiewicz – Innowacje pedagogiczne – formalności krok po kroku
CENne Wiadomości
OFERTA FORM DOSKONALENIA
plik do pobrania
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
ZDALNA EDUKACJA
DORADZTWO METODYCZNE
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












