Magdalena Czapla – Innowacyjne rozwiązanie – Padlet w zdalnej edukacji wczesnoszkolnej

Edukacja zdalna, jako konieczny sposób nauczania, zintensyfikowała posługiwanie się technologiami informacyjno-komunikacyjnymi przez nauczycieli. W sukurs przychodzą narzędzia internetowe, dające wtajemniczonym wiele możliwości zarówno prowadzenia zajęć, jak i ich uatrakcyjniania. Magdalena Czapla dzieli się doświadczeniem wykorzystania w edukacji wczesnoszkolnej padletu, opisując także możliwości zastosowania tego narzędzia w pracy z uczniami i kontaktach z ich rodzicami. Zachęcając do przeczytania padletowej opowieści przypominamy, że krótki kurs posługiwania się tą wirtualną tablicą znajdą Państwo na stronie internetowej naszego Centrum: http://wpr.cen.suwalki.pl/ (Justyna Bober „Jak wykorzystać TIK w zdalnym nauczaniu i w odwróconej klasie”).

Magdalena Czapla – nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Bakałarza w Bakałarzewie. Pasjonuje się technologiami informacyjno-komunikacyjnymi i rozwija intensywnie w tym kierunku. Jest koordynatorką projektu „Mega Misja” finansowanego przez fundację Orange i wraz z dziećmi ze swojej klasy realizuje projekt rozwijający umiejętności kodowania. Wcześniej realizowała projekt „Mamy w planie kodowanie”. Przełomem w jej życiu zawodowym był udział w projekcie „Wiosna Edukacji”.
Magdalena Czapla – Innowacyjne rozwiązanie Padlet w zdalnej edukacji wczesnoszkolnej

Pobierz artykuł