Grzegorz Kalejta – Jak sprawić, by odpowiedzi przy tablicy były mniej stresujące?

Który dziś? Dwudziesty? Proszę do odpowiedzi numer 20., czyli… Zapewne pamiętamy takie, niezbyt przyjemne, sytuacje z własnych lat szkolnych. Niemal zawsze towarzyszył im stres. Ten, utarty od lat, zwyczaj wyboru ucznia do odpowiedzi dobrze miewa się nadal. Można jednak wskazać sposób alternatywny, mający także większy walor edukacyjny, a na dodatek wykorzystujący tak lubiane przez uczniów technologie. Jak sprawić, by odpowiedzi przy tablicy były mniej stresujące radzi w zamieszczonym artykule Grzegorz Kalejta. Zapraszamy do lektury tego ciekawego poradnika i wykorzystania proponowanego narzędzia w praktyce szkolnej.

Grzegorz Kalejta – nauczyciel konsultant w Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach i nauczyciel w II Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Zygmunta Podhorskiego w Suwałkach. Prowadzi doskonalenie zawodowe nauczycieli w zakresie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz historii.
Grzegorz Kalejta – Jak sprawić, by odpowiedzi przy tablicy były mniej stresujące?

Pobierz artykuł