Który dziś? Dwudziesty? Proszę do odpowiedzi numer 20., czyli… Zapewne pamiętamy takie, niezbyt przyjemne, sytuacje z własnych lat szkolnych. Niemal zawsze towarzyszył im stres. Ten, utarty od lat, zwyczaj wyboru ucznia do odpowiedzi dobrze miewa się nadal. Można jednak wskazać sposób alternatywny, mający także większy walor edukacyjny, a na dodatek wykorzystujący tak lubiane przez uczniów technologie. Jak sprawić, by odpowiedzi przy tablicy były mniej stresujące radzi w zamieszczonym artykule Grzegorz Kalejta. Zapraszamy do lektury tego ciekawego poradnika i wykorzystania proponowanego narzędzia w praktyce szkolnej.
Grzegorz Kalejta – Jak sprawić, by odpowiedzi przy tablicy były mniej stresujące?

w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania PUBLIKACJA - W szkole i na boisku - KS Wigry plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ










