FD-18
Zakres treści przewidzianych do realizacji podczas kursu podzielony jest na następujące moduły tematyczne:
- ja i moje emocje – emocje i ich wpływ na pracę nauczyciela; podstawowe techniki samoregulacji emocji w pracy nauczyciela, które można wykonać w trakcie lekcji w klasie; sposoby na zapobieganie przenoszenia emocji z pracy do życia prywatnego,
- ja a emocje innych – wpływ emocji uczniów na pracę nauczyciela i proces dydaktyczny; regulacja, samoregulacja a koregulacja w klasie; czynniki wpływające na regulację emocji w klasie; strategie wyrównywania energii w klasie,
- uważna i empatyczna komunikacja w szkole – uważność i empatia; podstawowe zasady komunikacji opartej na uważności i empatii; trudne rozmowy z rodzicami – jak uczynić je łatwiejszymi; uważna komunikacja – ćwiczenia.Kurs ma charakter praktyczny i warsztatowy. Każdy element teoretyczny zostanie wsparty odpowiednio dobranymi ćwiczeniami zarówno indywidualnymi jak i grupowymi.
Adresaci: zainteresowani nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli, wychowawcy, pedagodzy szkolni i psychologowie, dyrektorzy szkół i przedszkoli
Kierownik szkolenia/prowadzący: Anna Peza / Anna Peza, Aurelia Szokal-Egierd – certyfikowana trenerka uważności i trenerka biznesu
Liczba godzin dydaktycznych: 8
Uwagi: Płatność po potwierdzeniu udziału przez kierownika kursu. Liczba miejsc ograniczona (20 miejsc) – decyduje kolejność zgłoszeń. Opłata za udział w kursie uzależniona jest od liczby osób w grupie; koszt udziału w kursie przy 20 osobach w grupie – 170 zł, przy 15 osobach w grupie 200 zł.
ZAPISZ MNIE NA TĘ FORMĘ zostaniesz przeniesiony do formularza, gdzie możesz dokonać zgłoszenia