Grzegorz Kalejta – Malarstwo jako narzędzie dydaktyczne na przykładzie twórczości Alfreda Wierusza-Kowalskiego

„Wykorzystanie dzieł sztuki w edukacji może przyczynić się do rozwoju kluczowych kompetencji XXI wieku, takich jak myślenie krytyczne, kreatywność, współpraca i umiejętność rozwiązywania problemów” – pisze Grzegorz Kalejta, podając wcześniej propozycje wykorzystania twórczości Alfreda Wierusza-Kowalskiego na lekcjach różnych przedmiotów. Działania uczniów inspirowane podanymi przykładami z pewnością okażą się cenne edukacyjnie, zachęcamy więc do skorzystania z propozycji zamieszczonych w artykule „Malarstwo jako narzędzie dydaktyczne na przykładzie twórczości Alfreda Wierusza-Kowalskiego”.

Grzegorz Kalejta – nauczyciel konsultant w Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach i nauczyciel w II Liceum Ogólnokształcącym im. gen. Zygmunta Podhorskiego w Suwałkach. Prowadzi doskonalenie zawodowe nauczycieli w zakresie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz nauczania historii i religii w szkole.
Grzegorz Kalejta – Malarstwo jako narzędzie dydaktyczne na przykładzie twórczości Alfreda Wierusza-Kowalskiego

Pobierz artykuł