„Wykorzystanie dzieł sztuki w edukacji może przyczynić się do rozwoju kluczowych kompetencji XXI wieku, takich jak myślenie krytyczne, kreatywność, współpraca i umiejętność rozwiązywania problemów” – pisze Grzegorz Kalejta, podając wcześniej propozycje wykorzystania twórczości Alfreda Wierusza-Kowalskiego na lekcjach różnych przedmiotów. Działania uczniów inspirowane podanymi przykładami z pewnością okażą się cenne edukacyjnie, zachęcamy więc do skorzystania z propozycji zamieszczonych w artykule „Malarstwo jako narzędzie dydaktyczne na przykładzie twórczości Alfreda Wierusza-Kowalskiego”.
Grzegorz Kalejta – Malarstwo jako narzędzie dydaktyczne na przykładzie twórczości Alfreda Wierusza-Kowalskiego
CENne Wiadomości
PROJEKT KPO
PROJEKT PROGRAMU ERASMUS+
Metody doskonalenia pracy nauczycieli
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ