FD-58
Zakres szkolenia:
- wprowadzenie do rutyn krytycznego myślenia,
- myślenie krytyczne jako rzetelna ocena informacji,
- postawy myślenia krytycznego,
- cel stosowania rutyn: umiejętność myślenia uczniów,
- rutyny jako narzędzie tworzenia kultury myślenia na każdym etapie edukacyjnym,
- wybrane rutyny jako ścieżki myślenia,
- przykłady zastosowania rutyn w nauczaniu różnych przedmiotów.
Adresaci: zainteresowani nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych
Kierownik szkolenia/prowadzący: Jolanta Kubrak
Liczba godzin dydaktycznych: 5
Uwagi: Uczestnicy powyższych warsztatów poznają rutyny myślenia krytycznego oraz cel i sposób ich wykorzystania w pracy z uczniami. Zainteresowani będą mogli poznać kolejne rutyny i przykłady ich stosowania podczas II części warsztatów, w marcu 2025 roku.
ZAPISZ MNIE NA TĘ FORMĘ zostaniesz przeniesiony do formularza, gdzie możesz dokonać zgłoszenia