Zakres szkolenia:
- holistyczny model zdrowia – wprowadzenie i zastosowanie w planowaniu lekcji,
- wyzwania interdyscyplinarności w edukacji zdrowotnej – diagnoza i poszukiwanie rozwiązań,
- higiena cyfrowa jako interdyscyplinarny temat lekcji edukacji zdrowotnej – tworzenie mini-scenariuszy,
- przetestowanie narzędzia autodiagnozy na temat higieny cyfrowej.
Adresaci: nauczyciele edukacji zdrowotnej szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Kierownik szkolenia/prowadzący: Milena Probola
Milena Probola
mgr fizyki spec. biomedyczna, nauczyciel matematyki, fizyki oraz wychowania fizycznego Obszary działań: dydaktyka przedmiotów matematycznych i przyrodniczych, nowe technologie w nauczaniu matematyki, fizyki i przedmiotów przyrodniczych, edukacja zdrowotna i promocja zdrowia, wsparcie w realizacji projektów edukacyjnych UE, w tym Erasmus+. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: fizyka o specjalności biomedycznej, matematyka, wychowanie…