Znana polskim nauczycielom, przynajmniej ze słyszenia, odwrócona lekcja znajduje coraz więcej zwolenników. Jej sprzymierzeńcami są powiększające się zasoby internetowe popularyzujące różne dziedziny nauki, wideolekcje z różnych przedmiotów, a także coraz wyższy poziom nauczycielskich umiejętności w posługiwaniu się komputerem. Stosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w dydaktyce wydaje się nieuniknione, ale jest też bardzo atrakcyjną dla uczniów możliwością uczenia się. Justyna Bober przedstawia historię i teraźniejszość tego modelu nauczania oraz praktyczne wskazówki jego stosowania.
Justyna Bober – Odwrócić trzeba nie tylko klasę
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
ZDALNA EDUKACJA
OFERTA FORM DOSKONALENIA
plik do pobrania
CENne Wiadomości
DORADZTWO METODYCZNE
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












