Justyna Bober – Odwrócić trzeba nie tylko klasę

Znana polskim nauczycielom, przynajmniej ze słyszenia, odwrócona lekcja znajduje coraz więcej zwolenników. Jej sprzymierzeńcami są powiększające się zasoby internetowe popularyzujące różne dziedziny nauki, wideolekcje z różnych przedmiotów, a także coraz wyższy poziom nauczycielskich umiejętności w posługiwaniu się komputerem. Stosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w dydaktyce wydaje się nieuniknione, ale jest też bardzo atrakcyjną dla uczniów możliwością uczenia się. Justyna Bober przedstawia historię i teraźniejszość tego modelu nauczania oraz praktyczne wskazówki jego stosowania.

Justyna Bober – nauczyciel konsultant w Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach. Prowadzi doskonalenie zawodowe nauczycieli w zakresie wykorzystania w nauczaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych, zastosowania  elementów neurodydaktyki oraz sposobów motywowania uczniów do pracy.
Justyna Bober – Odwrócić trzeba nie tylko klasę

Pobierz artykuł