Grywalizacja, gamifikacja, grydaktyka – te określenia coraz częściej pojawiają się w kontekście uatrakcyjniania działań dydaktycznych. Co oznaczają? Czy można stosować je zamiennie? Na czym polega praca tymi metodami? Na te pytania znajdą Państwo odpowiedź w artykule Grzegorza Wilczyńskiego. Autor, na przykładzie gry w szachy, przedstawia zasady i możliwości dydaktycznego wykorzystania grywalizacji.
Grzegorz Wilczyński – Szachowa grywalizacja
CENne Wiadomości
INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA
plik do pobrania
Wakelet Biblioteki Pedagogicznej
ZASOBY EDUKACJI ONLINE
DORADZTWO METODYCZNE
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












