Grzegorz Wilczyński – Szachowa grywalizacja

Grywalizacja, gamifikacja, grydaktyka – te określenia coraz częściej pojawiają się w kontekście uatrakcyjniania działań dydaktycznych. Co oznaczają? Czy można stosować je zamiennie? Na czym polega praca tymi metodami? Na te pytania znajdą Państwo odpowiedź w artykule Grzegorza Wilczyńskiego. Autor, na przykładzie gry w szachy, przedstawia zasady i możliwości dydaktycznego wykorzystania grywalizacji.

Grzegorz Wilczyński – nauczyciel konsultant w Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach. Organizuje i prowadzi doskonalenie nauczycieli kształcenia zawodowego oraz szkolenia dotyczące promocji i budowania wizerunku szkoły. Autor i realizator prowadzonego w Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach programu Szachy dla edukacji – edukacja dla szachów. Instruktor szachowy.
Grzegorz Wilczyński – Szachowa grywalizacja

Pobierz artykuł