Danuta Moroz – Kodowanie – graficzne dyktanda

Dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, kodowanie i generator. Co będzie efektem takiego połączenia? Na poziomie wizualnym obrazek, nawet kolorowy. A w wymiarze edukacyjnym? Kształcenie umiejętności rozwiązywania problemów, logicznego myślenia, przewidywania, wnioskowania, planowania i dostrzegania zależności, współpracy w grupie. Danuta Moroz w artykule „Kodowanie – graficzne dyktanda” wyjaśnia na czym owo kodowanie polega i zachęca, by wykorzystywać je w pracy z uczniami. My zachęcamy do lektury artykułu.

Danuta Moroz – nauczyciel konsultant w Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach. Główne obszary jej działań to realizacja treści programowych edukacji wczesnoszkolnej oraz obsługa i metody pracy z tablicą interaktywną. Jest regionalnym koordynatorem Międzynarodowego Konkursu Kangur Matematyczny, redaktorem Podlaskiej Platformy Edukacyjnej w zakresie edukacji wczesnoszkolnej oraz trenerem EduMATRIX.
Danuta Moroz – Kodowanie – graficzne dyktanda

Pobierz artykuł