Dlaczego „Nie taka innowacja straszna…”? Ponieważ o tym, jak ją przygotować i wdrożyć w swojej szkole decydują sami nauczyciele. Wprawdzie innowator pracy ma niemało, ale dla nauczyciela to nic nowego, a że realizując innowację prowadzi zajęcia w dużej mierze autorskie, satysfakcja wynagradza podjęty trud. Doświadczeniami z wdrażania opracowanej przez siebie innowacji w przedszkolu dzieli się Marta Andruszkiewicz. Zapraszamy do zapoznania się i zainspirowania tą ciekawą propozycją.
Marta Andruszkiewicz – Nie taka innowacja straszna…
CENne Wiadomości
INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA
plik do pobrania
ZASOBY EDUKACJI ONLINE
DORADZTWO METODYCZNE
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












