Katarzyna Romanowska – Scenariusz zajęć czytelniczych dla dzieci przedszkolnych oraz uczniów klas I-III szkoły podstawowej z wykorzystaniem TIK

Trudne emocje dzieci to problem niemały. Same nie potrafią nad nimi zapanować, dorosłym też nie zawsze od razu to się udaje. Proponowane przez panią Katarzynę Romanowską zajęcia, adresowane do dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych, pokazują, w jaki sposób można z dziećmi rozmawiać o emocjach, zwłaszcza tych trudnych, jak dziecko może poradzić sobie ze złością i innymi niełatwymi uczuciami. Pozytywne emocje też mają tu swoje miejsce. Zapraszamy do lektury scenariusza i wykorzystania prezentowanych zajęć i materiałów w pracy z dziećmi.

Katarzyna Romanowska – nauczyciel bibliotekarz Biblioteki Pedagogicznej Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli dotyczące metod pracy z czytelnikiem, zajęcia czytelnicze dla dzieci przedszkolnych i uczniów klas I-III szkoły podstawowej oraz zajęcia dotyczące audiobooków i e-booków dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej.
Katarzyna Romanowska – Scenariusz zajęć czytelniczych dla dzieci przedszkolnych oraz uczniów klas I-III szkoły podstawowej z wykorzystaniem TIK

Pobierz artykuł