Czy marketing w placówce oświatowej jest niezbędny? – odpowiedź na pytanie, które postawiła w tytule swego artykułu dr Joanna Kalejta, nie jest trudna, zwłaszcza w sytuacji trudności z naborem uczniów do szkół ponadpodstawowych. Co składa się na szkolne działania marketingowe dowiemy się, czytając artykuł. Zapraszamy do jego lektury oraz do udziału w targach edukacyjnych, o których także tu przeczytamy.
Joanna Kalejta – Czy marketing w placówce oświatowej jest niezbędny?
CENne Wiadomości
OFERTA FORM DOSKONALENIA
plik do pobrania
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
ZDALNA EDUKACJA
DORADZTWO METODYCZNE
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












