Zakres szkolenia:
- afazja dziecięca – przyczyny, objawy, rodzaje,
- specyfika funkcjonowania ucznia z afazją w klasie,
- afazja a proces uczenia się – jak dostosować wymagania edukacyjne,
- komunikacja alternatywna i wspomagająca (AAC),
- współpraca z zespołem wspierającym (logopeda, psycholog, pedagog specjalny).
Adresaci: wychowawcy, nauczyciele, specjaliści
Kierownik szkolenia/prowadzący: Joanna Stabińska
Joanna Stabińska
mgr filologii polskiej Obszary działań: umiejętności emocjonalne i społeczne, pomoc psychologiczno-pedagogiczna, praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, współpraca i komunikacja z rodzicami, mediacje w szkole, planowanie działań wychowawczych i profilaktycznych w szkole, rozwijanie umiejętności uczenia się, tutoring w szkole. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: filologia polska, oligofrenopedagogika, edukacja i rewalidacja…
