Katarzyna Romanowska w kolejnym scenariuszu zajęć czytelniczych prezentuje, jak można u dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych kształtować umiejętność rozpoznawania uczuć własnych i innych osób oraz nazywać emocje związane ze strachem. Ponadto, dzieci ucząc się od siebie nawzajem, poznają sposoby pokonywania strachu oraz niewerbalnie wyrażają swoje emocje. Trudne zagadnienie, dzięki przedstawieniu go w przystępnej dla dzieci formie teatrzyku kamishibai, staje się zrozumiałe, a strachy „oswojone”. Scenariusz zawiera także załączniki – karty do teatrzyku kamishibai. Zachęcamy do korzystania z zamieszczonej propozycji.
Katarzyna Romanowska – Scenariusz zajęć czytelniczych dla dzieci przedszkolnych oraz uczniów klas I-III szkoły podstawowej – Małe i duże strachy
CENne Wiadomości
INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA
plik do pobrania
ZASOBY EDUKACJI ONLINE
DORADZTWO METODYCZNE
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












