Czy uczniowie lubią mechanicznie „zakuwać” nowe słówka z języka obcego? Raczej nie i nie ma takiej potrzeby. O wiele ciekawsza jest ich nauka, jeśli wiąże się z ciekawą sytuacją, działa na wyobraźnię i emocje. Przykład takiego atrakcyjnego nauczania nowego słownictwa, z wykorzystaniem dzieła malarza impresjonisty, przygotowała Grażyna Bogdanowicz. Prezentowana propozycja lekcji utrwalającej poznane wcześniej słowa i wprowadzającej nowe adresowana jest do nauczycieli języków obcych, bo choć przykład wywodzi się z lekcji języka francuskiego, nauczyciel każdego innego nauczanego języka może scenariusz dostosować do własnych potrzeb. Zachęcamy do zainspirowania się i skorzystania.
Grażyna Bogdanowicz – Scenariusz lekcji języka francuskiego utrwalającej słownictwo uczniów klas I–II szkoły ponadpodstawowej
CENne Wiadomości
INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA
plik do pobrania
ZASOBY EDUKACJI ONLINE
DORADZTWO METODYCZNE
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












