W jaki sposób uczniów należących do pokolenia Z (czyli iGeneration), które określa się jako „podłączone do Internetu”, zachęcić do analizy i interpretacji utworów poetyckich? Na przykład wykorzystując ich cechę, czyli „nierozerwalność” z Internetem. Scenariusz lekcji języka polskiego, przeznaczonej dla uczniów klasy III technikum, a poświęconej impresjonistycznym inspiracjom w utworze Kazimierz Przerwy-Tetmajera, prezentuje Ewa Pawłowska. Jak się można domyślić, zajęcia zostały przygotowane z wykorzystaniem TIK. Zapraszamy do skorzystania z tej interesującej propozycji dydaktycznej.
Ewa Pawłowska – Scenariusz lekcji języka polskiego w klasie III technikum z wykorzystaniem narzędzi TIK – Malowany słowem pejzaż – „Nad Czarnym Stawem Gąsienicowym” Kazimierza Przerwy-Tetmajera
CENne Wiadomości
PROJEKT KPO
PROJEKT PROGRAMU ERASMUS+
Metody doskonalenia pracy nauczycieli
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ