Obecni uczniowie nazywani są „pokoleniem kciuka”. Dlaczego? Ponieważ nieustannie owego kciuka używają korzystając ze smartfonu. Tę „sprawność” i silne przyzwyczajenie uczniów do wpatrywania się w ekrany urządzeń elektronicznych wielu nauczycieli wykorzystuje do celów dydaktycznych. Proponowana przez Grzegorza Kalejtę lekcja na temat praw dziecka we współczesnym świecie jest przykładem wykorzystania TIK w nauczaniu wiedzy o społeczeństwie. Zapraszamy do skorzystania z tego pomysłu.
Grzegorz Kalejta – Scenariusz lekcji wiedzy o społeczeństwie dla klasy I szkoły ponadpodstawowej
CENne Wiadomości
PROJEKT KPO
PROJEKT PROGRAMU ERASMUS+
Metody doskonalenia pracy nauczycieli
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ
w Polsce i Hiszpanii INFORMATOR - FORMY DOSKONALENIA plik do pobrania Wakelet Biblioteki Pedagogicznej ZASOBY EDUKACJI ONLINE DORADZTWO METODYCZNE REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE GRANT Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość PRACA W CENTRUM Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ZAMÓWIENIA PUBLICZNE POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ