Najpierw Matematyczny Asie Wykonuj działania w nawiasie… Nie tylko ta rymowanka pomaga uczniom klasy czwartej zapamiętać kolejność wykonywania działań arytmetycznych. Ich uwagę i emocje angażuje także nietypowa sytuacja: wyrażenie arytmetyczne wielodziałaniowe jest przedstawiane jako pociąg. Ciekawym pomysłem na lekcję matematyki dzieli się Alicja Sulima. Zachęcamy do skorzystania.
Alicja Sulima – Scenariusz lekcji matematyki w klasie czwartej szkoły podstawowej – Kolejność wykonywania działań
CENne Wiadomości
OFERTA FORM DOSKONALENIA
plik do pobrania
GRANT
Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość
ZDALNA EDUKACJA
DORADZTWO METODYCZNE
REGIONALNY PUNKT INFORMACYJNY FRSE
LABORATORIUM INNOWACJI i-LAB
POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
PRACA W CENTRUM
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ












